background shape
background shape
background shape
background shape
background shape
background shape
NubiSoft logo

Zrealizowane przez nas projekty

client logo
Opis
Galeria

Opis projektu

DocPlanner to globalne rozwiązanie medyczne dostosowywane do potrzeb każdego kraju. Specjalne wtyczki łączą platformę z krajowymi systemami opieki zdrowotnej.

Jako NubiSoft stworzyliśmy i wdrożyliśmy wtyczki według lokalnych wymagań.

Nasze najważniejsze e-usługi obejmują e-recepty, elektroniczną dokumentację medyczną (EHR), e-zwolnienia, e-skierowania. Podczas rozwoju zajmowaliśmy się następującymi obszarami i technologiami:

  • Frontend (Vue.js)
  • Backend (Java + Spring Boot)
  • Bazy relacyjne (PostgreSQL)
  • Wdrażanie standardów medycznych (HL7 CDA, FHIR)
  • Responsywny design
  • Wysoka dostępność
  • Integracje API z krajowymi platformami medycznymi
  • Architektura mikrousług
  • Konteneryzacja (Docker)
  • Zarządzanie aplikacjami kontenerowymi (Kubernetes)
  • Zautomatyzowane pipeline'y CI/CD
Byłem pod wrażeniem ich niezawodności, etyki pracy i świetnej komunikacji.

Łukasz Arendt, Product Manager @ Docplanner Group

Osiągnięte cele

Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia wtyczki e-skierowań, umożliwiającej lekarzom przechowywanie i przesyłanie zaświadczeń.

Następnie dodaliśmy możliwość wystawiania e-skierowań.

DocPlanner początkowo korzystał z zewnętrznego rozwiązania do e-recept. Po sukcesie z e-skierowaniami, poproszono nas o integrację e-recept i raportowania zdarzeń medycznych.

Pozytywne doświadczenia doprowadziły do dwóch kolejnych projektów: integracji z systemem ZUS dla e-zwolnień i weryfikacji ubezpieczenia pacjentów w systemach NFZ.

Wyzwania

DocPlanner, początkowo serwis z ocenami lekarzy, rozwinął się w narzędzie pomagające lekarzom w znajdowaniu pacjentów i zarządzaniu personelem. Wymagało to integracji z krajowymi systemami zdrowia. Potrzebowali partnera do stworzenia wtyczek do elektronicznej dokumentacji medycznej (EHR) współpracującej z polskimi systemami e-zdrowia, szczególnie P1 do raportowania zdarzeń medycznych i NFZ do weryfikacji ubezpieczenia.

client logo
Opis
Galeria
project preview
technology icon
technology icon
technology icon

Opis projektu

White-label'owy asystent AI, który płynnie integruje się z systemami placówek medycznych. Umożliwia lekarzom sprawdzanie spersonalizowanych interakcji lek-pacjent jednym kliknięciem, zapobiegając błędom w leczeniu. Jednocześnie asystent znacząco skraca czas analizy interakcji leków.

Podczas tworzenia zajmowaliśmy się następującymi obszarami i technologiami:

  • Frontend development (Vue.js)
  • Backend development (Python)
  • Database (PostgreSQL, ChromaDB)
  • Large Language Model (LLM)
  • Retrieval Augmented Generation (RAG)
  • Interfejs do baz farmaceutycznych
  • Połączenia z systemami placówek medycznych

Osiągnięte cele

Stworzone narzędzie znacząco skraca czas wydawania zaleceń medycznych, czyniąc cały proces szybszym, łatwiejszym i bezpieczniejszym dla lekarzy i pacjentów.

Wyzwania

Stworzenie takiego narzędzia to niełatwe zadanie:

  • Dane - Zapewnienie dokładności, integracja różnych źródeł i obsługa niekompletnej dokumentacji pacjentów.
  • Technologia - Wykorzystanie zaawansowanego przetwarzania języka, kompatybilność systemów i zapewnienie skalowalności dla dużych ilości danych.
  • Wiedza medyczna - Uwzględnienie złożonych interakcji leków i aktualizacja informacji medycznych.

Te wyzwania podkreślają potrzebę solidnego podejścia do złożoności danych, techniki i wiedzy medycznej w dostarczaniu dokładnych informacji o interakcjach leków.

client logo

TI-MESSENGER

Opis
Galeria

Opis projektu

TIM, komunikator stworzony specjalnie dla personelu medycznego, umożliwia czaty indywidualne i grupowe na smartfonach i komputerach. TIM przesyła wiadomości i pliki bezpiecznie i poufnie w czasie rzeczywistym. Celem rozwoju TIM było spełnienie wymagań specyfikacji Gematik dla uzyskania certyfikacji produktu.

TI-Messenger bazuje na protokole Matrix, otwartym standardzie bezpiecznej i zdecentralizowanej komunikacji.

Podczas rozwoju zajmowaliśmy się następującymi obszarami i technologiami:

  • Frontend (React.js)
  • Backend (Java, Synapse / Matrix)
  • Baza danych (PostgreSQL)
  • Wysoka dostępność
  • Klient webowy i mobilny (PWA)
  • Szyfrowanie end-to-end
  • Integracja z centralnymi systemami placówek medycznych

Osiągnięte cele

Na tym etapie stworzyliśmy klienta Web/PWA dla TIM.

Oferujemy go w modelu white-label, zapewniając elastyczność i płynne dostosowanie do design system Twojego produktu.

Wyzwania

Pokonaliśmy kluczowe wyzwania w tworzeniu bezpiecznej platformy komunikacyjnej dla pracowników służby zdrowia. Obejmowały one wdrożenie solidnego szyfrowania end-to-end, zapewnienie płynnej integracji z systemami medycznymi, projektowanie intuicyjnego interfejsu, skalowalność komunikacji w czasie rzeczywistym i uzyskanie niezbędnych certyfikatów.

client logo
Opis
Galeria
project preview
technology icon
technology icon
technology icon
technology icon

Opis projektu

Webowa apteka szpitalna dla niemieckich placówek wspiera personel medyczny w zamawianiu leków i wystawianiu e-recept. Aplikacja integruje się z dostawcami farmaceutycznymi przez zewnętrzne API używając protokołu MSV3. Tworzenie i cyfrowe podpisywanie e-recept umożliwia połączenie z niemiecką Telematikinfrastruktur.

Użytkownicy systemu oszczędzają czas dzięki łatwo dostępnym informacjom o składnikach, przechowywaniu, a także danym specjalistycznym i instrukcjami użycia. System zaprojektowano tak, by spełnić wymogi certyfikacji Narodowego Stowarzyszenia Ubezpieczeń Zdrowotnych (KBV).

Podczas projektu zajmowaliśmy się następującymi obszarami i technologiami:

  • Frontend (Angular)
  • Backend (Java, Spring Boot)
  • Baza relacyjna (PostgreSQL)
  • Integracja API łącznika TI
  • Integracja API MSV3
  • Obsługa kart SMC-B i HBA
  • Połączenie z bazą leków ADBA
  • Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego (Apache Lucene)

Osiągnięte cele

Tworząc naszą aplikację apteczną dla klienta z Niemiec, uzyskaliśmy certyfikację KBV, zapewniając zgodność z krajowymi standardami. Wdrożyliśmy bezpieczne zarządzanie e-receptami, umożliwiając tworzenie, podpisywanie i przesyłanie e-recept przez integrację z niemiecką Telematikinfrastruktur.

Dodatkowo, usprawniliśmy proces zamawiania leków intuicyjnym interfejsem, oszczędzając czas personelu. Zintegrowaliśmy też wszechstronne wyszukiwanie pełnotekstowe Apache Lucene, zapewniając łatwy dostęp do informacji o lekach.

Ponadto, zintegrowaliśmy się z dostawcami farmaceutycznymi przez protokół MSV3 i połączyliśmy z bazą leków ADBA, zwiększając funkcjonalność aplikacji dla niemieckich aptek.

Wyzwania

W trakcie projekty skutecznie sprostaliśmy istotnym wyzwaniom w zakresie bezpieczeństwa i zgodności, zapewniając pełną zgodność z certyfikacją KBV i RODO oraz ochronie wrażliwych danych medycznych.

client logo
Opis
Galeria
project preview
technology icon
technology icon
technology icon

Opis projektu

Ezlapka.pl to unikalna aplikacja internetowa w Polsce, która jest zintegrowana z systemem informatycznym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Głównym celem aplikacji jest umożliwienie lekarzom wystawiania elektronicznych zwolnień lekarskich, które są automatycznie przesyłane do systemu ZUS. Dzięki temu proces jest szybki i wygodny zarówno dla lekarzy, jak i pacjentów. Aplikacja jest dostępna 24/7, co pozwala na wystawianie zwolnień w dowolnym miejscu i czasie. Ezlapka.pl jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa

Osiągnięte cele

Aplikacja Ezlapka.pl z powodzeniem zintegrowała się z systemem informatycznym ZUS, umożliwiając lekarzom wystawianie e-zwolnień. Dzięki temu, proces jest nie tylko szybki, ale także wygodny dla lekarzy i pacjentów. Aplikacja jest dostępna 24/7, co pozwala na wystawianie zwolnień w dowolnym miejscu i czasie. Ezlapka.pl jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa. W rezultacie, aplikacja jest teraz powszechnie używana w Polsce, co jest dużym osiągnięciem dla firmy

Wyzwania

Jednym z największych wyzwań podczas tworzenia aplikacji Ezlapka.pl było zintegrowanie jej z systemem informatycznym ZUS. To zadanie wymagało nie tylko dogłębnego zrozumienia systemu ZUS, ale także przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów prawa i wymogów bezpieczeństwa. Ponadto, aplikacja musiała być dostępna 24/7 i umożliwiać lekarzom wystawianie e-zwolnień w dowolnym miejscu i czasie. Wszystko to musiało być osiągnięte przy jednoczesnym zapewnieniu, że proces jest szybki i wygodny dla lekarzy i pacjentów.

test
Opis
Galeria

Opis projektu

Campstar to startup założony w Niemczech (dokładniej z Hamburga). Z aspiracjami wejścia na globalny rynek usług kempingowych, postawili poprzeczkę bardzo wysoko - stworzenie światowej platformy do rezerwacji kempingów, kamperów i sprzedaży sprzętu kempingowego.

Podczas rozwoju platformy campstar.com zajmowaliśmy się następującymi obszarami i technologiami:

  • Wysoka dostępność
  • Konteneryzacja
  • Baza relacyjna (PostgreSQL)
  • Wyszukiwarka pełnotekstowa (Luciene)
  • Wyszukiwanie GIS (PostGIS)
  • Java + Spring
  • React.js
  • Express.js
  • Integracja API: ctoutvert
  • Integracja infrastruktury
Mamy ogromne zaufanie do ich zdolności dostarczania dobrej jakości i niezawodnego kodu. Jeśli chodzi o wartość pracy, są w swojej własnej lidze.

Carsten Greiner, CEO at Campstar

Osiągnięte cele

Najpierw przenieśliśmy istniejące rozwiązanie z testowego konta Azure do chmury AWS, ponieważ jako startup otrzymali duży kredyt od Amazon Web Services.

Następnie zapewniliśmy zespół full-stack (od projektowania po rozwój bazy danych i DevOps), który używając metodyki SCRUM, zbudował całą platformę.

Wyzwania

Campstar potrzebował partnera do ukończenia początkowego produktu i dodania funkcji wynajmu kamperów.

Głównymi wyzwaniami była przede wszystkim presja czasu, zapewnienie płynnego działania rozwiązania oraz obsługa różnych zasad rezerwacji i wynajmu w różnych krajach, szczególnie w zakresie płatności i opisów.